Punto de Información Catastral (PIC)
Publicada o 03/11/21

A todos os nosos colexiados, en nome propio ou para os seus clientes coa súa autorización, e para os cidadáns en xeral, se lles factilitará desde as oficinas deste Colexio, a solicitude de Certificacións de Datos Catastrais, incorporada á Base de datos Nacional do Catastro. Os colexiados poden solicitar as certificacións de forma telemática e os cidadáns deben solicitar as certificacións de forma presencial en ambas delegacións.

SERVICIOS:

• Certificación de datos catastrais protexidos, polos titulares catastrais, os seus representantes ou persoas autorizadas por eles:

Certificado literal (ud.)  2,24 € + IVE

Certificado descritivo e gráfico (ud.) 8,90 € + IVE

• Certificación de titulares ou cotitulares de dereitos de trascendencia real ou de arrendamiento ou aparcería que recaigan sobre os bens inmobles inscritos no Catastro:

Certificado descritivo e gráfico (ud.) 8,90 € + IVE

• Certificación dos herdeiros ou sucesores respeto aos bens inmobles do causante ou transmitente que figuren inscritos no Catastro:

Certificado literal (ud.)  2,24 € + IVE

Gratuito:

• Consulta de datos catastrais non protexidos, certificación da referencia catastral e consulta de cartografía
  • Certificación negativa de bens inmobles ou da circunstancia de non figurar como titular catastral
  • Servicios integrais de informacion, así como de asistencia ao ciudadano, en particular na confección de declaracions e na utilización do asistente gráfico. (Sólo para los ciudadanos con cita previa a través del correo: secvisado@coatpo.es).

IMPRESOS:  (Necesitas estar colexiado para descargar os impresos)

1. Formulario de solicitude de información

2. Declaración responsable

3. Modelo de autorización