Jornada informativa Programa de axuda ás actuacións de mellora da eficiencia enerxética en vivendas
Publicada el 06/03/22

Miércoles 16 de marzo a las 16 h. Organizada por el Consello Galego de Colexios de Aparelladores e Arquitectos Técnicos (CGCAATs) en colaboración con Colegio Oficial de Administradores de Fincas de Galicia (COAFGA) y los cuatro Colegios de la Arquitectura Técnica de Galicia dentro del convenio suscrito entre el CGCAATs y el COAFGA. Inscripcion antes de las 14 h. del día 14 de marzo próximo.

DOG Nº 43 – 03/03/22: Instituto Galego da Vivenda e Solo. Resolución pola que se convoca o Programa de axuda ás actuacións de mellora da eficiencia enerxética en vivendas do Plan de recuperación, transformación e resiliencia financiado pola Unión Europea NextGenerationEU, para o ano 2022, con carácter plurianual (código de procedemento VI406E). EXTRACTO

As axudas previstas nesta convocatoria poderanse solicitar desde o día seguinte ao da publicación desta resolución ata o 14 de outubro de 2022, agás que, con anterioridade, se tivese esgotado o crédito orzamentario, o que será obxecto de publicación no DOG e na páxina web do IGVS mediante resolución ditada pola persoa titular da Dirección Xeral do IGVS.